Val

Beroende av vika val man gör kan en dag komma att se olika ut. Igår hade jag bestämt mej för att jag skulle vara hemma och ta det lugnt på fredagkväll men efter ett snabbt omval slutade det med att jag hann med både en After Work med en kompis jag inte träffat på länge plus en trevlig pratstund med min fina vän Stina och sen iväg med henne på en livekoncert i Järnvägsstationshuset...hur kul och energigivade som helst. Vilken kväll! Är så tacksam för alla vänner som lyfter mej! Och i morgon, lördag ska jag bege mej till Kalix för lunch med vänner sedan länge. Njuter av nuet och ser fram emot vad morgondagen har att erbjuda :) Tack! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Detsamma <3 :-)

2010-05-24 @ 15:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0