Sista tiden

Oj nu var det länge sedan jag har presterat nåt inlägg här. Jag har haft händelserika veckor fyllda med Linneas kalas, skolavslutning, fotbollscup, helkväll med tjejerna och sist men inte minst en vecka i Side, Turkiet, med la familia. Helt underbart varmt och skönt var det. Många bad och mycket god mat o mysig tid med barnen, mina syskon och min mamma. Jag är så tacksam för allt roligt som kommer till mej. Är glad över alla mina fina vänner och min fina familj som bär mej och står mej nära...

Nu väntar Midsommar runt hörnet och jag ser fram emot en kul helg. Några blommor under kudden blir det nog däremot inte.

En trevlig midsommar till alla!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni hade det bra i Side



Blir kanske en resa för oss i December då sambo fyller år men vi får se :)



Ha det gott!

/Lotta

2010-06-23 @ 15:31:42
URL: http://www.lottaskrypin.se
Postat av: maria

Jo, vi hade en fin vecka men den gick för fort...längtar tillbaka redan.

Hoppas ni kommer er iväg sen då.

Ha det bra du med!

kram kram

2010-06-23 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0