Tankar på Julafton

Gör västerbottenspaj och kokar ägg till kvällens julbord och tänker på hur bra jag har det. Hur allt har ordnat sej till det bästa här i livet och hur många fina vänner jag har runt mej. Är så tacksam för all värme och glädje som finns omkring mej. För mina fina barn och min familj som omger mej med värme. Familjen som idag har ändrat utseende och fått tillökning. Jag är tacksam över att ha mina båda föräldrar i närheten som stöd och kärlek. Tacksam för de som finns med mej för alltid i mina tankar och i mitt hjärta. Det är idag 17 år sedan min kära farmor lämnade oss här på jorden men hon finns för alltid här hos mej. Min ängel.
Känns skönt att ägna dagen åt tacksamhet, kärlek, lycka och glädje. Jag är rik!
Kärlek till er alla och en God Jul!







Kommentarer
Postat av: Linnea

Då måste jag vara JÄTTE rik :) <3 Kram

2010-12-28 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0