Oj..

...nu måste jag skärpa mej o uppdatera lite hära.
Utlovar lite bilder från Överkalix, i helgen som var, inom kort. Hann med två skogspromenader i vacker natur och strålande sol, så länge den var uppe. Fick mycket energi på den korta stunden. Skönt att ladda lite batterier i hembygden. Avslutade helgen med att tända första ljuset i för året en ny adventsstake som Elias tillverkat i slöjden. Och pepparkakor förstås!

Den här veckan har jag deltagit i två seanser hos http://www.leahypnos.se/ Det var en otrolig känsla. Första sessionen fick jag kontakt med min morfar. Han gav viss vägledning och råd genom Marjetta. Trygghetskänslan var enorm. Rekommenderas verkligen!

Har också hunnit med att prova ut nya glasögonbågar på Specsavers. Det blev ett par vardagsglasögon, brun/svartspräckliga, och ett par svarta med bling. Blir spännande o se resultatet.

Sen har jag äntligen fått dra ut den eländes tanden som spökat i munnen hela hösten. Skönt är det men gör lite ont pga att det hunnit bli rejält inflammerat i och under den. Väntar bara på att läka ihop nu...

Nä nu är det dags att lägga sej. Natt natt alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt att få kontakt med dim morfar! :) Han ville nog säga att han älskar dej! <3 :)

2010-12-10 @ 07:52:23
Postat av: Maria

Det tror jag också :) <3

2010-12-29 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0