Julen i bilder

Oj, nu har det gått flera dagar sedan julen tagit slut. Jag har hunnit jobba några dagar och landat efter all samvaro med släkt och vänner. Komma igång med träningen efter förkylning kändes riktigt bra. Julen blev väldigt lyckad på alla sätt. Jag hann med att träffa nästan all släkt och dessutom en uppesittarkväll med närmaste vännerna med mycket godsaker. Lite mellandagsrea har också hunnits med. Grymt nöjd med mina fynd, när jag nu ska få användning för dem...

Här är i alla fall ett axplock av bilder från helgen:


Morfar på besök.





Jägarstigens gran









Ungdomarna eller 70-talisterna, exsvåger o exsvägerska.



Jag, Elias och Klara väntar på tomten.



Även Sixten har varit snäll i år.


Juldagen i Vännäsberget:



Syskonbarnaskaran som var närvarande.

Tomten.





Julfika hos moster och Bengt.





Barndomshemmet i juldagsnattens mörker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0