2010

Ska göra ett fösök att sammanfatta mitt 2010...
Framförallt har det varit ett händelserikt år både vad det gäller resor fysiskt och själsligt. Började året med en fantastisk händelserik resa till USA. Sen fortsatte vintern och våren i slalomåkningens tecken. Jag och barnen åkte runt i norrbotten och provade olika backar. Otroligt kul att hitta nåt vi alla tre gillar att göra tillsammans. När våren övergick till sommar åkte vi med stora delar av släkten (mamma och mina systrar och två systerdöttrar) på semester till Turkiet. Delvis för att fira min och min systers jämna födelsedagar. Naturligtvis hade det aldrig varit så varmt i Side, i juni, som den veckan vi var där. Trots det hade vi en rolig vecka med mycket skratt och bad och äventyr. Ett fint minne att spara. Hade en skön sommar tillsammans med barnen, familjen och vännerna. Att fylla jämt var en upplevelse. Jag blev firad av nära och kära mest hela sommaren. Det betydde mycket för mej...
Så kom den vackra hösten med alla färger och i år även värme. Lillebror till barnen blev ett välkommet tillskott till världen. Älskad av så många. Vintern gjorde dramatisk entré först med kyla och sen med snö. Jag är tacksam för att vi slapp den mörka hösten och istället kunde bländas av vitheten i naturen.

Nu har jag utelämnat många fina stunder under året men bär dom med mej i minnet och hjärtat i stället.

Det jag är oerhört tacksam över är alla möten med andra människor, både nya och "gamla" bekanta. Människor som "dyker upp" när man behöver dem eller är redo för dem. Människor med budskap och tankar som för en vidare. Det bästa med att lära känna/möta andra människor (gamla och nya) är att jag lär mej så mycket om mej själv. Jag har kommit fram till att det är i samspel och relation med andra människor jag utvecklas gynnsammast. Jag tar mej till nästa nivå i min själsliga/personliga utveckling. Livet är spännande!

Årets nyårsafton ska jag fira med närmast glädjande vänner med god mat och skratt. En kväll med glitter över sej. Ser fram emot en uppfriskande afton...

Gemenskap, värme, glädje och harmoni sammanfattar jag det gångna året med.
Vill än en gång uttrycka min tacksamhet för allt det goda som kommer till mej. Tack!

Önskar alla en spännande nyårsafton och till sist när det blir dags för det...Ett Gott Nytt År!

Stänger sedan dörren till 2010 försiktigt och öppnar dörren till 2011 med nyfikenhet och förväntningar på ännu ett underbart år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0