Trivs i kylan

Idag på lunchen byltade jag på mej kläder och trotsade kylan för  en promenad runt sjön. -16 visade termometern. Det var frisk och härligt. Måste säga att jag uppskattar att hinna ut medans det är ljust ute. Läser på facebook att färjan till Boheden(Överkalix) fortfarande går samtidigt som de har börjat ploga isvägen brevid. Jag tycker att det är otroligt att det kan ske. Men nu ska det väl ändå frysa på när tempen går ner under -20... Vilken annorlunda vinter vi har. Ser fram emot vårvintern och besöka länets slalombackar. Måste bara få monterat takräcket så vi får med alla skidor. Tills dess trivs jag med promenader, gymmet och badhuset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0