Latsidan

Oj, nu har jag legat på latsidan med bloggandet. Igår var jag på jobbet. Det kändes bra att få undan och hinna planera lite inför nästa vecka. Resten av veckan ska jag ha semester. Skönt! Vi har vänt på dygnet lite lagomt. Släcker ner vid tolv och sover till tio/elvatiden. Idag var vi en sväng ut till Storheden och bytte julklappar och fyndade tacogrejer på Dollarstore. Sen var det dags för årets första dammsugning. Nu är det läge för en promenad innan kvällens film, The Hangover. Ett önskemål om att se Pirates of the Carraibianfilmerna dök precis upp. På morgonen blev vi klara med ett pussel som vi började på för ett år sedan. Jag är nu sugen på ett nytt, eller rättare sagt gammalt från när jag var ung. Få se när jag orkar börja med att lägga ut bitarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0